FANDOM

Rozbitek Radek
Rozbitek Radek
Imię: Radosław
Zawód: Popierdol, Rozbitek, Więzień etc.
Płeć: Mężczyzna
Miejsce zamieszkania: Tu i ówdzie
Występowanie: Sześciologia Rozbitka Radka
Status: Żyje

Rozbitek Radek 

Rozbitek Radek to seria składająca się z wciągających filmów aktualnie publikowanych na koncie Gildii Mścicieli.

Wprowadzenie do serii: W serii jest bardzo zawiła,mianowicie rozbitek jako zwykły marynarz,nie mógł się oprzeć zjedzeniu pysznej ambrożji, za co został srogo ukarany przez kapitana pirata Ambrożego. Radosław już w pierwszych chwilach bycia rozbitkiem mało co nie utonął, gdyby nie gigantyczna łupinka po kasztanie. Rozbitek, wyrzucony na nieznaną dotychczas wyspę. Samotny Radek zdany wyłącznie na siebie pobrnął wgłąb lądu gdzie znalazł wioskę dzikich tubylców,nie byli przyjaźnie nastawieni, a co za tym idzie, złapali Radka i zamknęli go w klatce. Radek z tęsknoty uciekł im z wioski, a na plaży znalazł studnię, do której bez wahania wskoczył by się ukryć. Studnia przeniosła Radosława w czasie. Pojawił się na statku z którego go wyrzucono, jednak znów został wygnany za zwymiotowanie na statek i kapitana. Rozbitek nauczywszy się pływać, dopłynął do wcześniej wspomnianego lądu gdzie po paru dniach pobytu ujrzał zamek z piasku. Rozbitek poczekał do nocy, by zamek zasnął, a następnie w akcie wściekłości rzucił się na niego i go zniszczył swymi żądnymi krwi szponami. Spadał i spadał i pojawił się w Bizancjum. Radek złamał tam komin. Zdesperowany tym faktem począł szukać kominiarza, kominiarz zażądał kuriozalnej kwoty 400 żumpów. Radek nie miał innego wyjścia, niż wdziać na siebie zacne szaty aszaszina i zacząć zbierać żumpy, by jego męskość nie została urażona. Zdobywszy odpowiednią kwotę Radosław dostał zlecenie zabójstwa ówczesnego władcy Kalarepeona,lecz przeszkodził mu w tym sam Edzio Aditore Da Vinci, który ograbił go ze szat i uciekł. Radek straciwszy pewność siebie postanowił uciec z Bizancjum, gdy już był na powierzchni, porwali go murzyni i zatopili. Radek jedynie pojawił się w ruinach Hawany, po czym porwał go pirat Ambroży. Radek ciężko zniósł niewolę i uciekł. Rozbitek dopłynął na pontonie rodem z marzeń do bezludnej wyspy Boga Słońca, wziął bizona na barana i popłynął na samo południe, na Antarktydę. Gdzie spotkali swego stwórcę, którego podstępem zwabili w płapkę. Osiedli się w pobliskiej jaskini. Radek, by nie narażać się na klątwę Bałwanka czym prędzej wgryzł się w ziemię i pojawił się w atakowanym Konstantynopolu, Radek w gruzach ujrzał swego dawno zmarłego ojca, by się pogodzić poszli razem kominować kominiarki, jednak Radek przypomniał sobie, że jego komin jest w ciężkim stanie, wkrucjatował się na ojca, uderzył go i uciekł. Zapłakany Radek rzucił się do jeziora. Mało to dało, bo uratował go piracki okręt Ambrożego.

Dalsze losy Rozbitka Radka

Po jakimś czasie monotonii okręt łowców rekinów zatonął, a Rozbitek wyskoczył poza burtę i popłynął na odległy ląd Antarktydy. Przeczołgał się 37648 mil aż doczołgał się do pięknej rezydencji TheBałwanka17. Ten zaprosił go do swoich skromnych progów, gdy Radek zauważył, że w budynku znajdował się odwieczny wróg Radosława - mikrofon, wykrucjatował się do granic możliwości i rzucił się z zębami na ten twór diabła. Rozjuszony gospodarz domu pogonił Rozbitka, a ten poczołgał się kolejne 6 metrów, gdzie dotarł do ulepszonej jaskini z Rozbitka Radka od. 6, gdzie spotkał swoich przyjaciół Barana i Bizona. Ogromnie ucieszył się, przyjął przeprosiny Bizona i wszyscy poszli na piknik na zimnych pustkowiach Antarktydy gdzie umarnęli.

Postacie główne

Rozbitek Radek - główny bohater serii.

Pirat Ambroży - główny antagonista,dawniej kapitan pirackiego okrętu,dzisiaj ślepy włóczęga.

Kominiarz- naprawił komin Radka za cenę 400 żumpów

Supera Tatos Radosława- zmarły ojciec rozbitka,zaproponował mu kominowanie z kurtyzanami.

Postacie drugoplanowe

Bombiaż z minicraft- terrorysta stacjonujący w Konstantynopolu.

Despota Kalarepeon- cel rozbitka Radka.

TheBalwanek18- stwórca stacjonujący na Antarktydzie.

Bizon- szpieg Super-Tatosa.

Baran- ofiara seksualna Radosława.

Edzio Aditore Da Vinci- złodziej szat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki